» Juldagen - Slappardag «

Hej på er! Hoppas ni hade en fin jul, det hade jag. Men jag insåg precis att jag glömde logga in igår, fasiken.. Jaja livet går vidare. Vad ska ni göra idag? Jag ska träna, städa och storhandla! Ehm.. Skojja.. Dagen efter julafton ska man bara gå runt och skrota tycker jag, därför kommer jag glida runt i mina underbara pyjamasbyxor jag fick igår och spela hobbit på ps4 med min kärlek. Kanske klickar hem en pizza också. Alltså jag kommer aldrig sätta på mig skor och gå hemifrån. Bara mysa hemma med snö och kyla utanför fönstret <3 Hoppas ni får en lika härlig juldag som mig så hörs vi nog i morgon. Men som sagt så är uppdateringen lite dålig nu under jul & nyår. Stora kramen till er!
 
 
 


Fick också
det!

2014-12-25 // 21:38:35

Nora Kittenstorm inte Anonym

2014-12-25 // 21:39:21

Fina mönster! :)

Snälla svara:)

MVH: Louisa Slowside.

Svar: Tack! :D
Courtney Silverhill

2015-01-01 // 18:57:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback