» Kaos kaos kaos «

Ibland känns det som att dagarna bara springer förbi, jag hann in till eventet iaf. Och hann prata ihop mig med Annie och Sture på ts om resten av veckan o lite skit. Sen gjorde jag dagliga och nu måste jag sova om jag ska orka med morgondagen, kommer va heeeeeeeelt slut i morgon. Kommer vara borta mellan 7-18 ungefär med skola nonstop förutom en timmas rast.. Men då äre över sen och jag är ledig resten av veckan = Mer liv, mer sso, mer blogg och mer JV. Så ja i morgon kommer bloggen va lite tom så ödsla inte tid på att titta in här haha. Nejmen. Ibland blir det så. :) Ser fram emot morgondagens event och att vara ledig.
Ska njuta.. Sova, bada, spela, träna, julmysa..
 
Men jaja slut med tråkigt pladder, vi får höras i morgon kväll igen. Tidsinställer nått inlägg åt er också.
 
 
Med sneaky hälsningar från världens tråkigase Nemo
 

 


Vart är dom där tröjorna från? *-*

Svar: Firgrove :)
Courtney Silverhill

2014-12-02 // 16:09:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback