» Lucia idag! «

Wow nu är det lucia igen.. Det går så fort nu! men det suger att det inte är snö, är svårt att få till känslan.. Eller hur? Ni kanske har snö iförsig. Idag ska jag iväg o köpa lite julklappar när jag gjort mig i ordning. Sen ska jag fira första julen med mina gamla styv/plast syskon. Massa mys! Äta julmat och köra julklappsspel. Kommer bli grejjt. :) Så bitter för att jag missar luciatåget med drakarna alltså.. Jag missar aldrig sånt här! Men men, ibland blir det så. Får se när jag är hemma sen men annars hörs vi i morgon när nya säsongen av Jorvik vampyren släpps. Woop :)
 
 
Hoppas ni får en mysig lucia!
 


Hur mycket star cons har du

2014-12-13 // 23:44:34

Jorvik och Vampyren idag <3 :D

2014-12-14 // 11:05:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback