» Mysig morgon. «

Klockan 08.00 var jag inne på SSO, tänkte att jag skulle förbereda inför den nya stjärnan som kommer idag. Så jag gjorde dagliga, letade ben, städade stallet och garderoben och skickade iväg två hästar.
 
 
 
 
Vaknade upp som tomte och orkade inte byta haha. Men jag och Lemoncrush kämpade i Dino i morse, klättrade och hade oss. Lemoncrush har nu fått semester efter alla dessa tuffa veckor i Dinodalen.
 

 
 
Har kommit fram till att jag ska ha max 5 hästar i stallet.
 

 
 
Även Fireflame fick semester, inte ridit henne så mkt som jag önskar.
 

 
 
Eftersom jag vill ha max 5 hästar istallet ska alla dessa vara skodda runtom, så jag har köpt hästskor till alla.
SKÖNT.
 

 
Nu väntar jag på att servern ska öppna så jag får köpa mig en hest :)
 
 
Alltså jag ser ingen skillnad på dessa?
Förutom att de längst ner är suddigare. Så jag undrar, är verkligen alla tre färger med i videon?
 
 
Yäy dem kan ha benlindor :)
 

 


Hallå hallå!! Nemo!! Det är bara fyra dagar kvar sedan släpps FÖRSTA AVSNITTET AV JORVIK VAMPYERN SÄSONG 3!!!! OMG!

2014-12-10 // 20:02:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback