» Nyår! «

Hej på er! igår streamade jag för första gången, bara för att testa lixom. De va skojj faktiskt. När jag skulle blogga inatt så funkade inte blogg.se? Nån mer som hade problem? Sitter inte vid datorn nu så kan inte ge er någon bra bild. Men jag ska försöka hinna in sen o göra dagliga & dela med mig av en film (om kim hunnit ladda upp) vi filmade nämligen lite random grejjer igår. Bland annat smyg filmade han från lite JV inspelning, så det får ni inte missa!!
 
Vi hörs sen nu ska jag nyårs stressa.. ;)
 
 


Jag försökte faktiskt kolla runt på lite bloggar och då var det alltid blogg.se som inte funkade :/ <3

2014-12-31 // 11:22:46

Jag kunde inte heller blogga inatt (har blogg.se) så verkade vara något problem hos dom :/

2014-12-31 // 13:10:02

det funkade inte för mig heller att blogga, skumt

2014-12-31 // 16:08:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback