» Ordning och reda. «

Hej på er, jag är så trött i huvudet så att det finns inte. Orkar inte gå in på detaljer. Men jag ska sätta mig och göra i ordning och tidsinställa autografer, rensa lite bland alla inspelningar till JV. Har insett att jag kanske inte får plats med en behind the scenes film eftersom jag då måste spara alla klipp och ja denna säsong är rätt stor. Ja vi får se helt enkelt. Men ska göra lite sånt, rensa upp i datorn och förhoppningsvis tidsinställa lite roliga inlägg här. Sånt som jag aldrig har tid med men som måste göras. Så jag får se om jag hinner in till eventet, älskar lektioner men jag är så trött alltså.. Ska bli skönt med julledighet från klubben samtidigt som jag kommer ha rå abstinens och säkert planera event endå. Men ibland behöver man lite paus från allt.
 
Men ja jag försvinner en stund och försöker få lite ordning på saker o ting. Hoppas ni har en bra kväll <3
 
 
Bild från förra veckans dressyrtävling, tycker ni att det är få drakar på bilden?
Ja det verkar inte vara många av dem som diggar dressyr tyvärr ;)
 

 


Hehe, jag hade övat massa på dressyren, men låg hemma efter en tung arbetsdag med en höft som smärtade och hög på smärtstillande, hehe ;)

Ska jag rida när jag är hög, lär jag nog hamna på taket innan det är färdig ;)

2014-12-16 // 18:18:38

Gämgört med hur många som kom på min klubbs event idag så är det ganska många!xD
Önska alla klubbar och medlemmar var som drakarnas!:)
Hoppas det var kul!<3
Kramis Ariana

2014-12-16 // 19:25:27

iOS gämfört

2014-12-16 // 19:25:50

ops´ jag kan ju inte stava längre!xD

2014-12-17 // 15:35:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback