» Planerar event istället. «

Suttit ett bra tag med Annie på ts och planerat event och knåpat lite med klubbens schema.
Ja alltså, det är svårt att hålla igång bloggen just nu när det inte går att spela så om det inte dyker upp viktig information oså så kommer bloggen bli tom tills vidare. :/
 
 

 


Åååh!! Courtney!! Det går att logga in via hemsidan nu!! :) <3 ( Vet att klockan är mycket men jag kunde inte sova så jag skulle försöka logga in på SSO och det funkade! Förlåt om jag kanske väckte dig men jag var bara tvungen att säga det till dig! <3)

2014-12-06 // 05:05:11

Hej Nemo! Jag hade börjat på en kommentar men den försvann. Kommer inte ihåg vad jag skulle skriva men lite allmän info kan du väl få här. Har läxor så kommer nog inte kunna kommentera så mycket, dessutom kommer musikhjälpen till Uppsala där jag bor så ska gå dit lite. Men ska försöka få tidigare kvällar så jag kan ligga också kommentera på lördag ska jag bara ha luciatåg i stallet och antagligen göra lite läxor sen åå ha jag tid. Fast blir väl lite julkkappsfix också! Men kommer ha ganska mycket tid att komma ikapp lite här och börja på Janni och Sture. Juste... det var ju en sak som skulle hända när trailern kom ut. Jag kom på att det inte skulle gå så det blir en liten "julklapp" istället! Puss puss ska sova nu ♥♡♥♡♥♡♥♡♥

2014-12-07 // 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback