» Sneaky arkeologerna! «

Igårkväll letade jag efter ben med massa härliga drakar, detta är dock inte min grej alltså..
Hoppas jag får in lite snits på detta snart!
 
 
 
 
Så mysigt att hänga med klubben! Idag ska jag till skolan, bläää.. Men är hemma i eftermiddag igen.
 

 
Föresten! satt och kollade igenom en frågestunds video igår, skulle ni vilja att jag gör en till sån? Måste väl finnas saker ni inte vet som ni vill veta? Här är de gamla frågestunderna om nån missat dem, var snäll mot mig. De är gamla och jag hade inte redigerat så länge haha.
 
 
 
 
 
 Vad säger ni, har ni frågor som ni vill ha svar på i en video?
 

 
 


Vilket är ditt favorit djur irel?
Vad kommer som favo mat efter potatis?
Vrf var Sture inne på Amandas gubbe när du levlade?
Vad för husdjur har du irl? ;)

2014-12-09 // 09:27:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback