» Snöbus <3 «

Gud så mysigt det är med snö på SSO, hoppas den ligger kvar tills i mars typ.. Förra året försvann den ju nästan direkt efter jul, tråkigt och orealistiskt? Just nu myser runt på min Kalltiska fjording och sen ska jag förbereda mig för kvällens event. Tar med mig min tävlingshäst "Tiger" och ser var det eventet har att bjuda på. Ska bli skojj, jag älskar att gå på event eftersom jag så ofta håller i dem så är det lite "nytt" för mig haha.
 
 
Alltså hur fint? Lyckades fånga mitt slott i bakgrunden också ;)
 

 
 
Jag älskar denna hästen, trots att hon är rent av livsfarlig. Lilla Sunny.. <3
Ni ska få veta allt om henne i morgon.
 

 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback