» Sovmorgon «

Jag satt till sent inatt och pillade med twitch, ska försöka lära mig att streama men siktar inte på att bli överdrivet duktig med programmet. Har lite annat att tänka på ;) Men ska lyckas lägga in en text, logga och lite sånt. och ja sen bara köra stream lite då och då på Sneakydragons kanal. Kommer mer info om detta samt hur ni får reda på när vi streamar oså senare. Eftersom jag var uppe sent så sov jag lite längre och har ätit frukost framför housewifes of new jersey tror jag? Ska försöka ta mig ut en stund o lite sånt men spelar lite senare sen. Hoppas ni gillade avsnitt 3 av JV, har inte hunnit läsa kommentarerna på YT än. Puss o kram skumbanan <3
 
 
Alltså hallå eller?! Dessa måste jag prova att göra. 


Men Nemo en till sak att bli bra på, men twitch är iaf kul. Nej Nemo man måste inte bli bäst på allt, men du kommer lära dig och bli bra på det med. Men Nemo såklart vi gillade jv, det är så spännande så man kan ju bara älska det, väldigt taggad på nästa avsnitt nu. När kommer det upp? Jag har inte riktigt lärt mig det än men tror att det är söndag eller? Har ont i magen, måste ha ätit lite för mycket pepparkaksdeg eller så. Blä usch vad jobbigt det är men antar att jag får skylla mig själv... Juste tack så jättemycket Nemo, du sa grattis förut till mig så tack! Hehe blev lite konstigt på min födelsedag för bilen var trasig när vi skulle åka till stallet så vi missade lite av kursen, men det gick bra sen, när vi hittade gruppen. Puss puss på dej Nemo, nu ska jag gå ut o blunda för att slippa se det hemska vädret. Liksom 5 plus hos oss :( puss ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Svar: Japp söndagar! :D
Courtney Silverhill

2015-01-01 // 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback