» Tappra arkeologer! «

Idag har jag kört min första arkeolog runda, Amanda har en rutt hon kör efter som hon visade mig, Ellie och Annie. Minns dock inte riktigt hela men ska försöka ta mig igenom den 1-2 gånger om dagen. Känner ingen jätte stor press att bygga upp ryktet snabbt där just nu, så att leta i timmar i sträck lär inte hända just nu.
 
 
 
 
Kan tyvärr inte säga helt hur vi red haha för jag tappade bort dem flera gånger. Men vi red på vägen från lägret förbi kallterna, över bron till istoppsön, fortsatte mot vulkanen och sen upp till dimmornas dal, runt där ett bra tag och sen ner på isen och runt den. TYP!?
 
Har ni någon bra rutt för att leta fynd? DELA MER ER :)
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback