» Titta på stream med Sneakydragons! «

Sitter just nu med i stream, Sneakydragons har precis skaffat en streamkanal så följ och kom in o kika! :)
 
http://www.twitch.tv/sneakydragons
 
 

 


Nemo, detta var igår när ni streamde och körde loppen. Jag blev äntligen med i gruppen efter typ 30 min. PRECIS när ni startar grupp tävlingen och tiden börjar gå så lämnar du gruppen och alla andra! Jag hade väntat i en halv timme BARA för att få köra lopp mot er, men då dissar ni mig bara sådär!? Jag blev jätte ledsen och ingen brydde sig :'( Direkt när du lämnat gruppen (och alla andra) så gjorde ni en ny grupp. I den var det folk som hade varit med tidigare och fått vara med i gruppen 5 min+ innan ni bjöd in nya spelare! (Det var dom första som fick tävla mot er!) Jag blev jätte arg och jätte ledsen! :'( Om ni streamar idag så tänker jag inte komma, inte följa, inte titta, INGET, jag vill inte bli så dissad igen! :'( Detta kommer jag aldrig glömma :'(

2014-12-29 // 12:52:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback