» Tuesday trouble «

Morrn! Allt väl? Jag ligger i sängen och mitt alarm skrek precis, dags att gå upp och göra sig i ordning för skolan. Alltså egentligen fattar jag inte hur jag kan tycka att det är så jobbigt att gå upp klockan 8, för de flesta människor är det sovmorgon haha.. Hade jag varit ledig hade jag nog redan vart uppe, älskar att gå upp tidigt när jag är ledig, då är det aldrig jobbigt. Kroppen är så himla knasig. Jag har insett att autograferna tagit slut sedan flera dagar tillbaka, jag har inte haft tid att fixa dem tyvärr. Men ska ordna med det, så är du en av de som tror att din auto är glömd. Slappna av den kommer :) 
 
Jaja dags att gå upp, hemma i eftermiddag runt 15 förhoppningsvis. Puss <3 
 
 


Hej! Hur gör du för att "bara gå" i sso, alltså hur du gör för att inte springa när du går utan hästen? Som i jorvikvampyren till exempel :3

Svar: Du håller in höger musknapp och trycker på vänster piltangent :)
Courtney Silverhill

2014-12-16 // 14:34:30

Alltså, är det bara jag som måste vara i skolan till kl. 20:00 på tisdagar??

2014-12-16 // 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback