» Anta utmaningen du också! «

Jag gör som Evelina och Evangeline och antar levlingsutmaningen, det handlar alltså om att levla under en timma. Jag gjorde idag alla banor utom kanintävlingen (fick lov att göra trädgårdstävlingen kändes fusk annars)... Jag levlar ju Sture nu och han låg till en början på 10,5 och slutade på strax över 11. Jag tog 3 transporter.
 
Dagens tid (1a gången) blev: 1 timma, 3 minuter och 18 hundradelar
 
Vilket betyder att jag än så länge leder över Evelina (1 timma och 4 minuter)
och Evangeline (1 timma och 7 minuter). ;)
 
Vågar du anta utmaningen?
Dela med dig av din tid samt antal transporter bland kommentarerna!
 
 



Är ju egentligen lite fusk, då du har en högre level hezt än vad vi har. Men jag lovar dig, när Harry är 10,5 så kommer jag slå din tid ;)

Svar: mihihihi ;)
Courtney Silverhill

2014-02-09 // 02:10:11

Jag tog 4 transporter och fick 1 timma och 16 minuter med level 9 häst :)

2014-02-09 // 09:33:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback