» Avsnitts släpp i morgon! :) «

Ja i morgon släpps första avsnittet av "Historien om Mary & Flippen" vilket ska bli jätte roligt, det är totalt 7 avsnitt som kommer släppas. Det är en historia om äkta kärlek och den är riktigt fin och har varit rolig att spela in. Eftersom jag redan har berättelsen som ett manus ifrån bildserien har det inte alls varit lika mycket jobb som med Jorvik vampyren så allting har gått mycket smidigare samt att jag kunnat spela nästan allting själv. Jag är nöjd med serien men det är såklart ingen Jorvik vampyren direkt. Men jag hoppas att ni ska tycka om den, den är väldigt mysig att titta på och några av er kanske känner igen er i Mary? Vi får se.
 
Första avsnittet testade jag en ny textfunktion och nu i efterhand är jag jätte missnöjd, så resterande avsnitt kommer texten se ut som vanligt och inte som i första. Men försök att strunta i det och ta åt er berättelsen. :)
 
Är ni spända på att se första avsnittet i morgon?
 
 



Ska bli grymt med första avsnittet :D

2014-02-25 // 16:01:54

Nemo vad filmade ni in idag? När jag och en annan tjej spionerade kan du säga vad??

Svar: Hej Malin :) Idag var det inte jag som filmade utan var med i Annies film. Kram!
Courtney Silverhill

2014-02-25 // 22:08:01

Vad filmade Annie då? Det var jätte roligt att spionera :)

Svar: hihi du får se :)
Courtney Silverhill

2014-02-26 // 12:25:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback