» Behind the scenes «

I morgon släpps behind the scenes filmen, jag har fnissat många gånger när jag klippt ihop den må jag lova. Men tanken är också att det kan vara kul att få en liten inblick i hur det kan gå till? Kan tänka mig att det ser ut som att allting är så bra och "enkelt" i de färdiga filmerna.
 
Här får ni lite behind the scenes foton som Evelina Silverknight tagit:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kan jag bara fråga i vilken scen i del 9 du "grät" jag grät aldrig men höll på att börja när Haley berättat vad Hennes mamma gjort mot henne! Haha bara undrar

Svar: haha nejnej jag grät inte utan jag fick en tår i ögat bara för att det faktiskt var slut nu.. :)
Courtney Silverhill

2014-02-12 // 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback