» Bygger de om ridhuset? «

Igår när jag och Sture satt och bedömde programmet såg jag plöstligt att ridhuset flyttat sig eller skalats ner, jag blev så sjukt jävla glad och avbröt konståkningen en stund hehe... Tänk om det äntligen ska fixa till ridhuset!? Jag som ridlärare i sneakydragons har typ drömmt om detta då de är komplicerat vid tex. programridning och lektioner. Så SNÄLLA SNÄLLA bygg om det! :')
 
 
Ser ni mellanrummen från väggen?
Vad tror ni planerar de en ombyggnad?
 

 


» Ev

Asså dom har funnits där etttag hehe... Men skulle bli skit roligt om dom byggde om!!!

2014-02-21 // 22:13:05

ja! dom skulle behöva en läktare...

2014-02-21 // 22:58:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback