» En lång måndag och ny vecka! «

Hej på er :) Idag är det måndag och jag ska snart dra mig mot skolan, jag promenerar fram och tillbaka och då går jag ungefär 1 mil, det är så härligt! Jag är inte klar i skolan förens 16 idag och jag ska promenera och shoppa lite efteråt. Så kanske är hemma vid middag runt 6 ikväll, alltså inte mycket dator tid idag. Men ikväll ska jag och Sture hålla i ett super kul event, kan inte avslöja för mycket men vi har bett dem klä ut sig till antingen Avalon, PI, Mr. Sands eller Alex. Vi ska leka i slottet och resten är lite secret stämplat. Men jag är taggad de ska bli så kul :) Tycker så mycket om alla drakarna <3. Har hänt lite tråkigehter i helgen så hoppas vi kan ha kul tillsammans idag. Men först ska jag ta mig an denna LÅNGA måndag men jag är på bra humör och ska kämpa mig igenom den, shopping efter skolan så då kan man ju inte vara annat än glad mihi.
 
Det är ju ny vecka också vilket innebär att första avsnittet av Mary & Flippen släpps på onsdag, taggade?
 
Ses ikväll fina ni! <3
 
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback