» Gårdagen + lite tankar kring globala «

Hej på er denna underbara fredag, jag är ledig idag och bara njuter. Ska in och levla lite osådär, igår blev lilla Sturisen level 10 woop! Känns riktigt bra att levla som jag gör nu, gör inte alla varje dag utan det jag hinner och fokuserar på de ställen där flest tävlingar finns, jag har inte brottom. Tävlar ju inte ens i champ längre? Ska nog börja försöka köra när det väl dyker upp och jag är inne. Varför ska man annars ha 9 level 15 hästar? ;)
 
Igår kväll körde vi lite kurragömma och picknik med klubben, mys mys mys :)
 
Men hursom jag har funderat lite kring globala nu och jag var ju väldigt positiv till ändringen då jag älskade stallchatten (som var innan globala) Men det är ju inte alls så det funkar nu.. Nu kan man inte ens skriva i globala vid stallen utan bara stora byar.. ehh? Tycker det är lite overkill faktiskt så jag skulle nog rekomendera SSO teamet att ta tillbaka stallchatten (inte globala).. För det känns väldigt off just nu? Jag hänger ju mycket på VG och där äre ju tvär dött nu haha :) Vad tycker ni om detta?
 
Det jag älskar är att man kan levla utan att chatten blinkar uta bara helvette, det är jag och min häst lixom :)
 
 
Vad säger ni?
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback