» Gårdagen «

Igår spelade jag ganska mycket faktiskt, jag köpte en ny häst som ni ska få mer information om senare. Han heter Tigereye (Tigeröga) och är hur vacker som helst! Sedan hittade vi en lila proffsfilt (?) I SGB och vi undrar hur i hela den hamnat där, jag köpte den iaf o gjorde en ny snygg tävlingsoutfit, woop! Sen gjorde jag om i hästgarderoben så att jag nu har träns, sadlar, lindor, schabrak och dekorationer i varsin flik. Sen var det möte och kram med klubben och en ny medlem välkommnades med heta stolen ;) mihihi..
 
 
 
Möte och kram :)
 

 
 
De nya tävlingskläderna! Hiss eller diss?
 

 
Tigereye
 
 
 
 
 

 


Åååh dreggelhästen! OCh du blev så fin i det lila! :D

Svar: hihi ååå tack <3
Courtney Silverhill

2014-02-20 // 12:09:10

Oj *-* Dog precis! Tigereye är så sjukt vacker ♥ Hälsa tigerögat pollen från mig ;)

Svar: Jamen jag dog också! haha jaadåå <3 :)
Courtney Silverhill

2014-02-20 // 16:34:47

Åh, vill verkligen bli en av er!
Klä mig gult och vara med i drömklubben och möta sina idoler på sso! Synd att det är fullt:c
Älskar hästen har dock en likadan färg på min andalusier så ska nog köpa vita och bruna, tycker den är så himla fin..c:
Nya outfiten blev jättefin.<3

Svar: Aww.. Ja tyvärr. Åh ja den är så himla söt! <3
Courtney Silverhill

2014-02-20 // 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback