» Godmorgon solstrålar! «

Åh jag har haft en sån härlig morgon och är på tok bra humör, jag har sovit bra och vaknat av mig själv, gick upp och öppnade fönstret och började bädda sängen och hör fåglarna där ute och ser hur solen smyger sig fram på gräsmattan. Alltså lycka fyfan vad man har blivit insnöad/regnad och på dåligt humör denna hösten och vintern. Jag hoppas vi går mot ljusare tider nu!
 
Denna dagen ska jag tillbringa med två kompisar, vi ska skriva skolarbete hos mig idag. Sedan ikväll så är det första dagen på OS veckan! Herrejävlar nu ska drakarna tävla här. Jag kommer vara med varje dag (utom torsdag) för då är det jag och Sture som ska hålla i konståkningen, WOOP. Vi ska planera
mer om det ikväll tror jag men jag har en ide som kan funka tror jag.
 
Tycker ni om OS? Kollar ni någonting på det?
 
 
 

 


Jag kollar på OS

Svar: Härligt! :)
Courtney Silverhill

2014-02-17 // 08:21:02

Är så himla sur på min dator -.-

Kommer inte in på sso och jag har inte köpt stall hjälpen så jag tror mina hästar inte är på SUPER BRA humör xD

2014-02-18 // 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback