» Godmorgon! «

Hoppas ni mår bra, jag ska strax ta ut hunden i det otroligt fina vädret och sedan ska jag dra till en kompis. Jag är på så bra humör när solen är här att det är inte klokt.
 
Igår kväll levlade jag med häst och människo sture och min lilla tjockis kom upp i level 13, dutti!
Igår hjälpte jag också kim att läsa lite uppdrag och jag tror den filmen laddas upp på hans kanal idag och då tänkte jag dela med mig av den till er såklart. Kan va kul :)
 
MEN idag är det ju också tisdag vilket betyder att det är onsdag i morgon och alltså trailer släpp av min nya serie, spännande? Efter trailer släppet kommer 1 avsnitt släppas varje onsdag (Som vanligt).
 
Senare ikväll är det slalom tävling i OS, tagga! Jag ligger ju än så länge 2a i OS och hoppas at jag kan klättra upp på en 1a plats idag, men jag suger på slalom haha...
 
Bilder från igår
 
 
Träffade dessa två sötnosar utanför mitt HS <3
 
 
Precis mött upp drakarna för OS
 
 
Hånglade lite med Sture också i RH.. Såklart.
 
Hoppas ni får en bra dag så hörs vi sen!
 



Jag vill höra dig prata i kims video. JIPI!!

2014-02-18 // 12:18:03

DET VAR JAG DET VAR JAG DET VAR JAG! THIHIHIH! JAG MED PÅ NEMO BLOGG! MHIHIHI :DDD

Svar: hahah woop woop :D
Courtney Silverhill

2014-02-18 // 21:42:25

Wilma vi är kändisar :O

2014-02-18 // 21:42:34

Det är ganska konstigt... På många av dina inlägg är det tre kommentarer, thats strange...
KAN INTE VÄNTA TILLS IMON!!!!!!!

Svar: Haha är det sant? Knasigt :)
Courtney Silverhill

2014-02-18 // 23:29:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback