» Hästön! «

Som säkert många andra testade jag hästön det första jag gjorde när jag loggade in, de hästarna jag skickade först är dem hästarna som jag vetat om att jag ska skicka dit ganska länge, jag älskar dom precis som mina andra hästar men de har helt enkelt stått för mycket på senaste. Jag skickade alla på en budget semester då jag tycker att de var alldeles för stor skillnad till lyx semestern haha, och det enda är att de inte är superglada när de får komma hem så ja för mig var valet enkelt.
 
Detta är en grym funktion som förenklar för många SSO spelare, men ja man hade väl byggt upp lite förhoppningar när den tog sån tid att få klar. Jag tänkte att man kanske som med dark core skulle kunna åka dit och gå runt på ön och där skulle då de hästarna jag skickat vara :) Men men..
 
Hästarna som idag fick åka till hästön på obestämd tid är:
 
 
 
 
 
 
 
Där får de gå o lata sig, mina fina pixelhestar <3
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback