» Helt obeskrivligt! «

Vad enorm (för mig) respons jag fått för Jovik vampyren, både bland kommentarer och inne i spelet samt på facebook. Jag blir så sjukt glad och det är precis sånt här man vill höra när man lägger ner så mycket tid på någonting. När jag sitter här med det sista materialet och klipper ihop både behind the scenes filmer som ni ska få se men även en film där jag håller på och sätter ihop alla avsnitt och även har funderingar på att klippa in lite bortklippta scener, så känner jag att jag bara vill fortsätta. Om det är i form av en ny serie eller inte men Jorvik vampyren kommer bli jävligt svår att slå, och jag hade aldrig klarat det utan statister och folk att bolla ideer med. Ni är helt fantastiska, har också fått massvis som erbjuder sig som statister osv och det är så sjukt tacksamt (även fast jag inte kan använda alla). Det är galet roligt verkligen och gårdagens unika besökare på bloggen var inte rekord men ni var många och jag blir jätte glad och tackar för det. Glad är vad jag är och det är tack vare er! :) 
 
Det är skit jobbigt ibland, avsnitten tar lång tid att göra men i slutändan har det varit värt det varje gång!
 
Kände att jag var tvungen att skriva detta, tror inte många förstår hur mycket en fin kommentar kan göra. Sen har jag fått lite små oroliga frågor om jag ska lägga ner Jorvik vampyren och det är helt enkelt så att alla sagor har ett slut, MEN det betyder alltså inte att det aldrig kommer några mer avsnitt men för denna säsongen är nästa avsnitt det sista.
 
Puss på er och tack för att ni läser/tittar <3
 
 

 


<3

Hoppas i framtiden att det kommer en ny fortsättning på Jorvik vampyren <3

2014-02-05 // 16:25:14

Tycker du ska ta åt dig a varje kommentar, du är sjuk duktig och jag är lite avundsjuk på din fantasi! Tack för att jag fick vara med och säg till om du behöver mer hjälp, jag har massor av hästar och inget liv ^^

Svar: Åh tack fina fina Haley <3 :')
Courtney Silverhill

2014-02-05 // 18:24:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback