» Historien om Flippen & Mary, Trailer. «

 
 
 
Då var det dags för en ny serie att dra igång, jag är nervös över hur höga förväntningarna blir nu efter "Jorvik vampyren" men jag hoppas ni ska gilla denna serien. Varför jag tidigare skrev att mina gamla läsare skulle bli glada är ju för att "Historien om Mary" publicerades på min blogg i sommras som en bildserie. Och många älskade den! Jag hade verkligen inte samma skara läsare då som nu men fick mycket positiv respons från den serien. Så jag tänkte varför inte göra en YT-serie om den? Men denna gången heter serien "Historien om Flippen och Mary" det är för att man mer ska få se det hela från Flippens ögon denna gång.
 
Första avsnittet släpps nästa onsdag!
 

 
 


OMG! sjukt bra än så länge!OwO
Ge mig mer!c:

2014-02-19 // 10:23:34

Verkar ju jätte bra! Fast så sorgligt när jag tänker tillbaka på bildserien...

2014-02-19 // 10:43:51

Härligt bakgrundsmusik <3
Känn en doft av kärleken, sjungde karaoke här hemma ;)

Längtar tills den kommer :D

2014-02-19 // 13:34:19

Åh yeey! Var ju en av de som satt där och tittade och älskade din ''Mary & Flippen'' :D Älskar dig Courtney ♥

Svar: Aw gulle du :') <3
Courtney Silverhill

2014-02-19 // 14:12:53

Älskar den!
Bara undrar om du tänker göra en
"the movie" av den också när den är klar

Svar: Det har jag inte funderat på ännu :) Men det är inte omöjligt!
Courtney Silverhill

2014-02-19 // 16:31:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback