» Jag är en vampyr «

 
"Jag är en vampyr, jag suger och spyr
Låt mig komma in, jag vill bli din
Jag är en vampyr, jag suger och spyr
Låt mig komma in, jag vill bli din
Hela världens hunger samlad i mig
Hela världens hunger samlad i mig"






Kan inte du förvandla mig?! jag vil bli medlem i din familj contry <3 <3

Svar: haha aww om jag kunde så hade jag gjort det! <3
Courtney Silverhill

2014-02-17 // 12:33:42

Hej Nemo kan vi träffas idag? Jag skulle vilja görs nånting med dig

Svar: Hej Malin! Ja det kan vi kanske göra. Ta en picknik innan jag ska på event ikväll kanske? <3
Courtney Silverhill

2014-02-17 // 13:23:39

Contry snälla förvandla mig med! <3

Svar: haha jag gör det ikväll ;) <3
Courtney Silverhill

2014-02-17 // 18:17:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback