» Jorvik vampyren avsnitt 9! (Sista avsnittet) «

Håll i hatten, här kommer sista avsnittet! Har du missat de tidigare avsnitten? Se dem HÄR
 
 
 
Jag känner mig lite tom.. Det är faktiskt slut nu. Vad tycker ni?
 
Vad är planerna nudå undrar ni säkert? Jo i morgon kommer en behind the scenes film från Jorvik vampyren. På fredag är det filmdags med 52 minuter av jorvik vampyren (Alla avsnitt ihopklippta till en film) Sedan ska jag ta helg. Men nästa vecka kommer nog en ny produktion ta fart och jag har lite ideer som jag så småningom kommer dela med mig av... Nu blev ni allt nyfikna va? ;)
 




OMG vad bra den var! Du måste försöka göra flera videor! Älskar denna video serie och skulle vilja se hela filmen :D OTROLIGT BRA JOBBAT!!!!!!!!!!!!

Svar: Tusen tack jag blir så himla glad! :')
Courtney Silverhill

2014-02-12 // 12:25:59

Helt fantastiskt bra! Verkligen jättebra jobbat utav dig. Lite synd att det är slut, har ju liksom varit något att se fram emot varje onsdag utöver onsdags uppdateringen. Men är väl som man säger, all good things must come to an end ;) Kommer lugnt sitta med Cola och popcorn på fredag och kolla filmen! Somsagt, hela serien har varit otroligt bra och kommer bli spännande att se sen vad ditt nya projekt är :)

Svar: Åh vad fin du är! Tack tack tack så mycket. :') <3
Courtney Silverhill

2014-02-12 // 12:46:45

Har följt från början till slut, säger bara en sak GO COURTNEY!! Helt sjukt bra verkligen. Skulle typ dö om jag träffade dig i spelet!! <3

Svar: Tackar och bockar!! Haha nejmen dö får du ju verkligen inte göra kära du.. :) <3
Courtney Silverhill

2014-02-12 // 14:04:13

Du är sjukt bra på att redigera! Det måste du nog redan veta, Om du har kollat på det själv!!
Jag har en fråga, hur går man med ryttaren? asså den börjar ju alltid springa efter typ 2 fotsteg, men hur går man bara? Undrar en tjej som tycker du är sjukt grym!

Svar: Hej! :) Men tack så mycket, jo det blir bättre och bättre för varje avsnitt och börjar känna mig ganska säker med movie maker nu. Tack <3 Jo det är den stora frågan haha.. Så himla svårt att förklara men saken är att du håller in tex. höger piltangent samtidigt som du håller in höger musknapp och styr med musen. Det blir alltså lite felvänt och svårt men prova dig fram så lär du dig! :) Dock får man bara en vinkel från sidan. Hoppas du förstår, kram! <3
Courtney Silverhill

2014-02-12 // 14:09:04

Asså SKIT BRA! Jag är kär i serien och tycker du lyckats så himla bra! Och stackars Coutrney fick sin hämnd, kan fortsätta coh se hennes familj hemma! SÅ BRA!

Svar: Jag är också kär i denna serie! Tusen tack det värmer verkligen <3 :)
Courtney Silverhill

2014-02-12 // 16:07:46

Hej! Så sjukt bra! Jag vill bara säga att jag vill vara med i Sneaky Dragons och jag vill verkligen bli en av er! Så sjukt bra klubb tycker jag! Snälla! Vill ha många event och jag är aktiv! Så snälla breva mig eller säg hur jag ska göra för att bli medlem!c:

Svar: Tack så mycket! Du får vända dig till Evelina Silverknight. <3
Courtney Silverhill

2014-02-12 // 16:36:21

Du vet redan vad jag tycker men WOW! Jag vart lite rörd där på slutet ;)

Hoppas du fortsätter med dina fantastiska filmer och kommer på en ny som kommer beröra oss lika mycket som denna har gjort <3

Svar: Aww tusen tack jag kommer definitivt fortsätta! :) <3
Courtney Silverhill

2014-02-12 // 17:42:19

Du har gjort ett jättebra jobb, serien har verkligen känts välgjord! Och det har varit riktigt spännande att följa handlingen.. BRA GJORT! <3

Svar: Åh :') Tack tack fina du !! <3
Courtney Silverhill

2014-02-12 // 20:37:20
» Hej

Såååå bra

2014-02-18 // 08:54:01
» Hej

Det här är den bästa videon jag någonsin sätt 8D

Svar: Aww tusen tack!! <3 :)
Courtney Silverhill

2014-02-18 // 08:57:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback