» Just nu «

Levlar min tigerkatt innan det är dags för lära känna varandra event, vi har det lite då och då eftersom de kommer och går medlemmar i klubben oså. Ska bli trevligt och det är alltid spännande att se vad folk undrar om mig. Har ni frågor vet ni väll att ni alltid kan ställa dem bland kommentarerna, jag svarar på allting som behöver ett svar :) (Inte helt säkert att jag svarar på frågor som rör mitt irl liv.)
 
 

 


Varför luktar du inte fisk när du är en Nemofisk? <3

Svar: För att jag är en hybrid som kan andas ovanför vatten och brukar duscha med barnängens tvål! :) <3
Courtney Silverhill

2014-02-26 // 00:09:44

Haha XD
Tycker att sso teamet ska skaffa en orange vit hudfärg till dig ;)

Svar: haha orange vit!? Nooo :O
Courtney Silverhill

2014-03-03 // 00:06:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback