» Lördag! «

Godmorgon på er!
 
Har ju inte bloggat som vanligt dessa dagar då det har varit filmsläpp av flera slag och då vill jag inte att massa inlägg ska dränka dom haha.. Förstår ni?
 
Idag ska jag hålla på med en sak som fortfarande är lite hemlig. Men om vi säger såhär på onsdag (kanske tidigare) kommer jag släppa en liten trailer på mitt nya projekt. Jag tror att mina "gamla" läsare som hängt med ett tag kommer bli lyckliga, eller jag hoppas det! Och ni andra också såklart, men ja haha ni kommer förstå sen.
 
Så det är vad jag ska sysselsätta mig med här på morgonen och förhoppningsvis ska jag hinna levla också, Sture har vilat ett par dagar nu.. Men i eftermiddag/kväll ska jag iväg och kommer nog inte hem någon skaplig tid så det blir inte allt för mycket tid vid datorn idag. Vilket det inte brukar bli för mig på helgerna.
 
Hur ska ni spendera eran lördag? :)
 
 

 


Farmför datorn haha x)

Svar: Amen de e ju mysigt! :)
Courtney Silverhill

2014-02-15 // 10:51:34

framför'

2014-02-15 // 10:51:43

Tja, jag ska väl försöka fotografera en ny bild till min header och sen levla på som vanligt innan jag äter mat här hemma :D

Svar: Din header blev ju så himla fin! :) <3
Courtney Silverhill

2014-02-15 // 13:57:54

Jag ska leka med Harry och få honom till level 11 samtidigt som jag ska äta ostbollar <3 och tänka på dig och Sture ;)

Svar: Awww... <3
Courtney Silverhill

2014-02-15 // 15:02:50

Hej! Vilket program använder du dig av när du ska filma på sso?
Jag hade tänkt att göra en film men vet inte hur man gör, ville lägga upp på min blogg sen... Tacksam för svar.c:

Svar: Jag filmar med betalversionen av FRAPS :) <3
Courtney Silverhill

2014-02-15 // 17:16:32

Jaha, jag ladda ner det igår! Vilket redigerings program använder du? Förlåt för frågor men vill SÅÅ gärna filma i en film!:)<3

Svar: Skrev ett inlägg om dessa frågor i morse! :) <3
Courtney Silverhill

2014-02-16 // 10:51:26

Jo, men jobbar fortfarande med den, vill få in inläggen på mitten så jag inte hittat den kodningen än ;)

Svar: Ohh... Sånt där är skit svårt alltsåå :/
Courtney Silverhill

2014-02-16 // 11:10:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback