» Mer bilder från spelet "My horse friends" «

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina fina hästar Marwin (Skäck) och Doris (Skimmel) :)
 
Älskar att rida runt och fota i detta spel, det är så himla vackert!
 

 


Kostar det att ladda ner det spelet??

Svar: Om du går in på kategorin "Spelet my horse friends" så har jag skrivit om hur man får spelet där. Det finns en gratis version MEN man måste regga sig i danmark/england. Läs mer under kategorin! Kram
Courtney Silverhill

2014-02-10 // 15:28:51

Jag kan engelska men inte helt men jag klarade mig själv när jag skulle Regga mig, Och jag har gjort alla uppdrag, ska fråga mina föräldrar om jag får köpa

2014-02-18 // 22:06:36

Hur laddar man ner det? :)Eller kan man bara ladda ner det i Danmark och England? -.- :(.

Svar: Som det står så fungerade det bara i danmark och england när jag spelade, nu vet jag inte du får googla :) kram
Courtney Silverhill

2015-07-17 // 11:37:27

Hej! En riktigt konstig fråga.. :P
Vet du hur man tar av utrustningen i spelet?
Jag spelar det själv, och försöker klura ut hur man gör det, haha!
Puss och kram på dig!<3

2015-08-02 // 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback