» Morning! «

Tjenis, vad roligt att så många verkade tycka om nya YT-serien. Nu får ni vänta tills på onsdag innan avsnitt 2 kommer hihi. Jag bloggar ju ingenting vid avsnittssläpp så får ta igen lite här nu, vad gjorde jag igår? Alltså jag spelade och pratade med Sture typ hela dagen verkligen.Jag gjorde alla nya dagliga som kom med uppdateringen och köpte ett par av byxorna i den nya affären. Vill bli beundrad nu så jag kan köpa byxor med ridstrumpor GAH! Sedan på kvällen hade vi möte och var lite sneaky hihi. Efter mötet ville Kim låna oss och filma lite uppdrag så vi hängde med honom ett bra tag. Sedan kidnappade vi honom och flängde runt lite mihi.. Mycket trevlig dag iallafall! :)
 
Ikväll är det Haley och Fridas event som de planerat med och det ska bli spännande att se vad de hittat på.
 
Hoppas ni får en bra dag, vi hörs sen :)
 
 
 

 
Juste i förrgår filmade jag med Annie också, hon har ett litet kul projekt på gång hihi. Så håll utkik på deras blogg! AnnieBretta.blogg.se
 
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback