» Resultattävling och FP champ «

Tog mig ut och resultattävlade lite idag, gick sådär är lite ringrostig och folk blir ju bara bättre och bättre.. Men ska försöka fortsätta resultattävla och jag tänker mig att jag ska hitta en bana som jag nöter varje dag lixom. När jag tävlade på FP banan såg jag massa folk vid champet och sprang dit och såg att det var anmälnings minutrarna också så jag anmälde mig lite spontant. Tänkte att de nog går åt helvette eftersom jag inte ens minns senast jag körde champ men låg på en stadig 3e placering närstan hela vägen tills sista stenen som jag fastnade i. haha ja det kändes sådär men men..
 

 
Slog veckans bästa på alla 3 hoppbanor. Dock äre ju söndag hehe..
 
 

 
 
 
 
 
Så kan det gå när inte haspen är på!
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback