» Till härliga Anastasia Dawntree «

 
Efter Jorvik vampyren har jag och Evelina fått många gemensamma fans, det är väldigt mysigt :)
 
 



hihi om du läser detta tova, och så klagar du på MIG om att jag följer efter dom!

2014-02-20 // 09:03:05

Vad heter programet som du redigerar filmerna i? ;)
Älskar er!

Svar: Jag har redigerat jorvik vampyren och historien om flippen och mary in movie maker men funderar på att prova på sony vegas :) <3
Courtney Silverhill

2014-02-20 // 10:11:06

Ebba, jag hittade dom när jag levlade min ponny! xd

Tack så jätte mycket Nemo! :D

Svar: Haha ja det gjorde du :) Varsegod <3
Courtney Silverhill

2014-02-20 // 10:14:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback