» Varit duktig! «

Tog lilla tjockisen Sture och levlade lite samt gjorde en dags uppdrag. Eftersom jag viste att alla <3 dag uppdragen var samma som förra året så hade jag ingen större lust att göra dom heh.. Men ja nu har jag börjat iaf! Levlade inte allting heller för nu vill jag fortsätta filma & klippa! Men lite duktig har jag iaf varit.
 
 
 
 
 
Vad gör ni för kul? :)
 

 


men asså ena bilden har du blont hår men fläta och andra rakt och röt? o.O

Svar: Hehe fundera vidare på det du ;)
Courtney Silverhill

2014-02-16 // 14:11:19

Hehe.. kan du säga vart alla brev ligger?O.O c:

Svar: Absolut, gör ett inlägg om det! :)
Courtney Silverhill

2014-02-16 // 16:47:07

Åh tack såå mycket. Du är bara bäst alltså!c:

Svar: <3
Courtney Silverhill

2014-02-16 // 18:03:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback