» Vilket vackert besöksrekord! «

Tänkte inte på det i morse men nu såg jag att jag hade ett besöksrekord här på bloggen igår, det tackar jag för! Och det passar väl utmärkt att så många hittat hit nu när sista avsnittet av Jorvik vampyren ska släppas. Faktum är att jag suttit hela morgonen och klippt avsnitt 9 som nu i princip är färdigt och jag blir faktiskt tårögd när jag kollar på sista scenen. Ja mer än så kan jag ju inte säga!
 
Men det är ju mer än sista avsnittet som ska göras, filmen ska klippas ihop (Alla avsnitten ska bli en film) och blooper/behind the scenes filmen ska göras klar.
 
Men jag är på god väg vill jag säga och jag ska försöka göra en liten plan på hur jag ska släppa allting. Vad säger ni vill ni ha avsnitt 9 tidigare? ;)
 
Jag vill inte... haha alltså har lite svårt med de här att det faktiskt är slutet..
 
Återigen tack för att ni valt att läsa min blogg! Nu ska jag sätta mig och fortsätta klippa igen.
 
 



Jajaja give it till oss nuuuu! Jorvik vampyren <3

Svar: Hahah.. :)
Courtney Silverhill

2014-02-10 // 14:50:49

// Angelica Goldstar

2014-02-10 // 14:51:06

TIDIGARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NUNUNUnUNUNUNUNUNUnunuNUNUNUNUNUNUNUNUNU! ÄLSKAR serien! SÅ bra!!

Svar: Hej på dig och tusen tack! Vad roligt att du gillar serien så mycket :) <3
Courtney Silverhill

2014-02-10 // 15:54:40

Hoppas du fattar att ag gillar serien...

2014-02-10 // 15:55:12

Hejsan! Jag har följt den här bloggen ett tag och behöver hjälp med min nyskapade blogg! Jag vill ha en lika fin blogg som du och kan du hjälpa mig med det? Alltså hur man ändra bakrund och allt det. Jag vill även ha sådana länkar du har till dina hästar! hur gör man det? Betyder guld om du kunde svara!

Svar: Hejsan! vad roligt att du läser min blogg. Jag är också så himla skit dålig på blogg design och har fått hjälp med min. Men jag försöker lära mig lite koder osånt och jag hittade en bra blogg för det som heter Designadinblogg.se Mer än så kan jag nog inte hjälpa dig eftersom jag själv är skit dålig och fått hjälp med bloggen. Kram!
Courtney Silverhill

2014-02-10 // 17:02:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback