» Vill så gärna skvallra om mitt projekt «

GAH jag vill såå gärna dela med mig av min nya serie till er! Men jag måste komma lite längre helt enkelt innan jag visar er.. Min plan är nämligen att komma så långt att jag kan släppa ett avsnitt i veckan (som vanligt) och samtidigt börja på det nya projektet. Jag har så mycket tankar och ideer så ni förstår inte! Så galet roligt är det.
 
Så ni får hålla er tills på onsdag. Men jag har lite annat idag än att bara klippa och filma, jag ska nämligen hålla ett event under nästa vecka som kräver en del planering från min sida, så det tänkte jag göra idag också.
 
Sen måste jag fasiken levla Sture idag, han håller på att bli tjock!
 
 



Han ser faktist tjockare ut nu.. :)

Svar: haha jaa han har stått för länge! :'D
Courtney Silverhill

2014-02-16 // 18:37:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback