» Det är så fint «

Jag trivs så mycket bättre med min blogg nu, visst blev det fint? Tusen tack ännu en gång Sture <3 Du får gärna gästblogga här mer nångång det var trevligt :)
 
Jaja idag har jag fullt upp, har hunnit levla litegrann men har en del kvar, får se om de hinns. Ska iväg om en timme och vet inte riktigt när jag kommer hem, kan bli ikväll, inatt eller i morgon bitti. haha ja ni ser ju!
 
Igår natt hängde jag med Wilma, Sture, Felle och Milla och vi klättrade på lite hemliga ställen. Jag hade aldrig vart där iaf! Mycket spännande ;) Ser ni vart vi var någonstans?
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni får en bra lördag sötisar!
 



De bort glömda hedarna? ;) (Stav)

2014-01-06 // 18:55:10

Bortom Gröndal xp

2014-01-06 // 18:55:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback