» Livet som icke levlare och fattig «

Hej på er!
Som jag nämnt så är alla mina hästar färdiglevlade och jag har alltså ingen att levla, är superlat med dagliga och det enda jag känner ett driv för är att bli beundrad med GED. Så jag får inte in många kronor på kontot kan vi ju konstatera, fast har ju ingenting jag suktar efter som jag vill ha så det gör inte så mycket heller. Glider runt är vad jag gör just nu haha..
 
Ute på GED uppdrag :)
 
 
 
 

 
Ute och myser med Proppen :)
 
 
 
Nu ska jag knåpa ihop lite nya dressyr program :)
 

 


Hur kan du ha en färdig levlad arab? :O GE MIG DEN cx

Svar: Haha ;) Nooo han är min! <3
Courtney Silverhill

2014-01-21 // 22:04:19

Fiska lite då ;) De tjänar du massa pengar på ;)

Svar: hahaha jaaa eller hur älskar o fiska ;)
Courtney Silverhill

2014-01-22 // 12:12:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback