» OMG BARA ETT INLÄGG? «

Alltså det här med SSO på helger, ibland lyckas jag spela ibland inte. Mina helger är ofta uppbokade och så behövs lite paus från sso ibland. Så om bloggen inte uppdateras så mycket på helgen betyder det verkligen inte att jag slutat spela eller så utan jag behöver lite liv utanför datorer haha.. Eftersom mina vardagar inte spenderas i stallet på kvällarna längre, har inte förklarat varför ännu och orkar helt enkelt inte skriva världens förklaring men min häst är inte hos mig längre utan hon har fått flytta. Så har jag ofta mycket tid till vardags så då är uppdateringen bättre! Då vet ni som är lite nya här iaf :)
 
Annars då? Ska precis in o gosa med mina pixelhästar som jag inte gjort sen i torsdags och sen får vi se vilka som är inne oså. Mer spännande än så är det inte.
 
MEN i morgon drar dressyrveckan igång som jag håller i tillsammans med Evelina, woop woop! Det ska bli riktigt kul må ja lova. :)
 
Hoppas ni haft en bra helg, puss på er!
 
 
Gammal bild på mig, vill kunna göra om håret igen! (Går inte pga inspelningar med jorvik vampyren)
 



Gör efter? 0u0

2014-01-20 // 15:56:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback