» Onsdags uppdateringen var ju inte dålig! «

Nej herregud där fick vi allt en grym uppdatering eller vad säger ni? Jag hade nästan gett upp hoppet om sadelgjordar. Hästarna var fina, dock är mitt stall fullt ;) Men nästa vecka kommer ön, jag ska välja ut de hästar som ska åka och dela med mig här till er. Tycker det är härligt att ni kollar på Jorvik vampyren och ger mig härliga kommentarer, det tackar jag för. Sånt ger mig motivation till att fortsätta!
 
Ikväll blir det en draksallad med Linda, ska bli spännande och jag ska välja ut en klänning att ha på mig. (Vet inte riktigt vad en draksallad är förutom att jag ska ha klänning haha) Men delar med mig av den infon senare ;)
 
Igår hade vi en liten heta stolen utfrågning i kojjan vilket var skojj, jag fick frågan som jag inte var särskilt förvånad över. "Varför kallas du för Nemo?" är ni nyfikna? Ska göra ett inlägg om det här tills i morgon kanske?
 
Vad har ni för planer inför hästön? :)
 
Lite bilder från drakjakten:
 
 
 
 
I mitt lag var: Willow Bravebrooke och Frida Winterstorm. Ingen vinst dock ;)
 

 
 


JAA!! SÄG VARFÖR DU HETER NEMO!♥♥♥♥ Glömt och fråga men DU MST BARA GÖRA DET <333333333333333333

2014-01-30 // 18:22:56

Nu e jag glad C:

2014-02-03 // 21:08:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback