» Utställning «

Idag höll jag och Evelina i en dressyr utställning, vi satt i en egen kanal och pratade och bedömde allihop tillsammans. Det var riktigt roligt och alla var så fina! När vi taggade upp dem och stod vid VG och skulle berätta vilka som placerat sig så ringer vi hem exakt samtidigt hahah, vi tyckte det var mycket roligt bus iaf.. ;)
 
 
 
 
 

 
De placerade ekipagen:
 
 
1a plats - Riktigt snygg färg på en snygg häst som gav oss en riktig wow känsla!
Grattis till 100sc + titeln mästaren. Felicia Nightlakes blogg

 
 
2a plats - För att du matchat precis ALLT och vi älskar det!
 

 
 
3e plats - En riktig färgklick som sken upp i paddocken, trots att du råkade ha fel träns knep du den fina placeringen! Frida Kittenforces blogg
 

 


Om jag vill dela det här inlägget eller länka det på min blogg med typ "Klicka här!" eller liknande i ett inlägg, hur ska jag gå till väga? :) <3

Svar: Här är länken till inlägget: http://starstablesverige.blogg.se/2014/january/utstallning.html
kopiera den och sätt in den i en länk. Vet du hur du gör länkar? :)
Courtney Silverhill

2014-01-22 // 12:21:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback