» Western lektion «

 
 
 Eller ja vi var western klädda och jag lärde dem ett westerntrick.
Resten var faktiskt en nybörjar lektion, det vi gick igenom var:
  • Hästens gångarter - Skritt, trav och galopp
  • Öka och minska gångarter - Irl VS. SSO
  • Enkla ridvägar för att få mer plats på spåret - Volt, vända rätt över och halt
  • Enkla ridvägar för att byta varv - Snett igenom, volt tillbaka och vända över.
Jag hade tänkt mig att göra det lite cowboy inspirerat och slänga ur mig lite roliga fraser typ hahah men gud när jag väl är igång med en lektion är jag super fokuserad på det vi gör och på att hålla koll på alla och skapa lugn i kaoset. För det är inte det enklaste att få alla och förstå och göra som man säger. Men det gick väldigt bra idag och vi var tydligen 18 pers så jag är sjukt nöjd med mina drakar, så himla duktiga. Filmade mest så det blev inte så många bilder, ska nämligen göra en cowboy film om veckan sen :)
 
Angående Jorvik vampyren så kommer nästa avsnitt släppas på onsdag under uppdateringen!
 

 


Tummen upp till dig för en super bra lektion <3

Svar: Aw tack! :)
Courtney Silverhill

2014-01-06 // 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback