» Allting har ett slut «

Och det har Jorvik vampyren, säsong 2 också.. Tyvärr.. Hade jag fått välja så hade jag aldrig slutat med JV, byggt upp det ännu mera och lagt ännu mer story bakom allting. Gjort det till en riktig serie, fyfan vad roligt det hade varit. Men jag vet att framtiden närmar sig med stormsteg och min utbildning tar slut och det är dags att bli "Vuxen" börja jobba, som alla andra. Därför kommer jag inte kunna fortsätta med JV tills jag dör, hur mycket jag än vill. För det finns nog ingen som har den tiden att lägga som jag gör när man har ett "vanligt liv". Det är inte heller bara mitt val ifall serien kan fortsätta och inte, jag har ju ett gäng huvudkaraktärer som alla måste gå med på att fortsätta alternativt låna ut sina konton. Det är inte lätt.. På det sättet är Jorvik vampyren rätt avancerad eftersom det är fler karaktärer som spelar in och gör serien ännu bättre. Vi får alltså se om jag lyckas få med mig alla på mitt tåg, skriva ännu ett manus och köra säsong 3. Jag har inget svar på det, men tro mig.. Jag vill!
 
 
 
Jag kan inte fatta att jag gjort ännu en säsong... Känns som igår jag publicerade säsong 1? Helt sjukt..
 




Jag kan inte kolla på avsnittet, det kommer upp något om att videoklippet visar innehåll från MWG, SME, Kontor New Media Music och några fler saker?

Svar: Nu borde det funka igen! :)
Courtney Silverhill

2014-07-16 // 13:09:09

Den bästa serien Ever!♥ Grät i slutet :')

2014-07-16 // 14:00:46

jag grät efter serien också,jag älskar det!!!!!!

Svar: Åh tack :') <3
Courtney Silverhill

2014-07-16 // 14:49:53

bara en fråga,kommer du lägga upp någon behind the scenes?

Svar: Kanske! :D
Courtney Silverhill

2014-07-16 // 14:53:00

Sjukt bra avsnitt! Började gråta! :'D
Hoppas att du gör ännu en säsong, men jag förstår också att tiden kanske inte räcker :)

ÄLSKAR JV OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA! <3

Svar: Aww <3 <3
Courtney Silverhill

2014-07-16 // 15:40:34

Omg så fantastiskt och musiken under bröllopet är ju en av mina favorit låtar! Så himla perfekt! <3

En och en annan tår föll :'D

Svar: åh är det, tack emma!! :D <3
Courtney Silverhill

2014-07-16 // 15:51:07

Fick tårar från detta underbara avsnitt. Du är guld värd Courtney! Detta var nog det bästa avsnittet. Du får till så bra avsnitt och manus. Du får allting att hänga ihop. Sorg, glädje, kärlek, spänning och mer som skapar riktiga känslor och som jag sa. Du är värd guld! Hoppas att du och alla andra vampyrer kommer att ha tid att göra fler av dessa underbara JV avsnitt. Hoppas du har det bra och att du fortsätter ha det bra kära Nemo <3

//mvh Ditt största fan <3 <3

Svar: Ååååh tack! Aww vad fint av dig blir så glad :') <3
Courtney Silverhill

2014-07-16 // 17:11:06

Gud,satt med tårar i ögonen igenom hela avsnittet. Hoppas det kommer mer. Jätte bra jätte bra jätte bra applåder till jordens undergång!

Svar: Åh tack jag hade också blöta ögon :') <3
Courtney Silverhill

2014-07-16 // 19:36:10

Så.. Det är slut nu? För gått? :'C Älskar JV, så himla bra! C': Mycket känslor <3 Älskar dig Nemo! <3 <3

Svar: Nej det har jag inte sagt att det är! :D <3
Courtney Silverhill

2014-07-16 // 23:28:11

Det är så sjukt bra! Jag grät! Påriktigt! Och tro mig, jag gråter inte lätt! JV är bara så bäst! Det är känslorna som gör det, man lever in sig i storyn... Ååh det är så himla bra! Man man förstår ju att JV inte kan fortsätta 4-ever... Fast man skulle vela det. Någongång måste det ta slut ju! Fast man inte vill, nee...

Svar: Taaack :') <3
Courtney Silverhill

2014-07-16 // 23:51:45

Kommer due göra så här blobbers igen? :D

Svar: Jag ska försöka få ihop nått! :)
Courtney Silverhill

2014-07-17 // 09:02:46

Har följt JV i varje del och säsong! Helt galet hur du kan få en att rysa och le, och gråta av JV! Sjuukt bra jobbat! Hoppas att ödet bestämmer att de kommer en till säsong :D
Puss från miiig :)

Svar: Åh vad glad jag blir! Tack så mycket :') <3
Courtney Silverhill

2014-07-18 // 11:02:24

Jag var på Ridläger och såg den. Jag bara måste se jv!!! Så typ 11 låg jag och tittade på den och blev helt beroende av avsnittet . Asså jv har lixom massa olika saker det handlar om eller hur man säger. Asså inte bara spänning utan mycket annat. Jag tyckte att det här var det bästa av alla! !! Så himla bra! Jag vet knappt vad jag ska skriva men jag grät faktist!!!!!!! Det har lixom hänt en gång förut! ! Sen jag bara jv försvinn inte! ! :/ Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det här men allt passar så himla bra asså musiken Hur bra är det inte. Det går inteatt förklara med ord! ♥♥ Du är mycket mer än guldvärd Nemo puss älskar dig och jorvik vampyren:) ♥♥♡♡♥♥

Svar: hihi klart man måste se JV även på ridläger :D Tack tack <3 <3
Courtney Silverhill

2014-07-18 // 21:23:14

Precis som Courtney & Evelina kände sig på Doris begravning, så känner jag mig varje dag. Jag bara älskar dem, är det 2 eller 3 av dem sista avsnitten, jaja,Som jag äntligen kan gråta ut medans någon annan också sörjer... Det känns som att " Nu gråter dem... Då får jag också gråta " Jag har förlorat min syster och min hund. Min hund; Chandra, var mer värd sitt liv än vad jag var mitt.Jag förstår om ni inte tycker att det låter som att det är lika ledsamt som att ens " familj " dör eller ngt. Men vet ni? Hon var äldre än mig, hon fanns hela mitt liv. När jag mådde som dåligast så fanns hon där... Så att jag inte skulle skära mig återigen... Min syster fanns också där för mig... Tills hon gav sitt liv till jorden... Där hon sover som bäst... Jag hoppas hon har det lika bra som Doris har det. Jag lider med sorgen VARJE dag, Jag vet hur jobbigt det är.

Svar: Har också förlorat familj så vet precis hur det är. Dock tror jag inte som du skrev innan att ingen bryr sig, det handlar om att folk inte vet hur man hanterar och svarar på sånt här. Jag visste inte alls vad jag skulle svara på din kommentar, om jag skulle svara? Vad skulle kunna få dig att må bättre? Ingenting jag kan skriva här iallafall. Men jag är ledsen för att du mår dåligt, du är inte ensam även fast det kanske känns så ibland. Men folk vet helt enkelt inte hur man hanterar personer som lider. Precis som du inte vet hur du ska hantera din sorg när du skär dig. Jag antar att jag bearbetar min sorg genom jorvik vampyren på ett vis, kanske är det därför den träffar så många i hjärtat? För att jag vet hur man sörjer?. Tillslut hittar vi ett sätt att hantera allting på :) Kram... <3
Courtney Silverhill

2014-07-18 // 22:15:20

Jaja, förstår om ni inte bryr er ett skit :'( Ingen brukar ju göra det...

2014-07-18 // 22:16:59

Åh Courtney, kan helt ärligt säga att denna serien, den är så sjukt bra! Den har fått mig att gråta, skratta, blir rädd och har fått upp pulsen när det blev spännande. Den är så bra gjord och allt passar så bra!
Hoppas det kommer en säsong till!
All kärlek och massa kramar! :D

Svar: Tusen tack fina du <3
Courtney Silverhill

2014-07-21 // 16:33:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback