» Ange gästbloggar «

Hej alla Nemo's läsare!
Första gången jag gästbloggar på en blogg hehe... Jag kanske skulle ta och berätta lite om mej själv:

  • Sso - namn: Angelica Nightbell
  • Sso - ålder: 15
  • Hästar: 4,  Starthäst, Frieser, Andalusier och Ponny.
  • De heter: Moonstar,Midnightmystery, Darkshadow och Nightmist
  • Favorit sysselsättning: Hänga med klubben, rolla
  • Ridklubb: Slow Stars Riders, inte så himla aktiv men den bästa klubben ever!
    Bättre än Sneakydragons.
  • Plats i klubben: Klubbledare. Älskar dej Sab som lät mej bli det ♡Svart hjärter (kort)Svart hjärter (kort)

Det var nog lite info om mej själv.
Såå vad ska jag nu skriva om?
Äuhm......nåt helt random....JAG VET!
Jag hatar choklad ^w^
Det är nåt helt random och det var faktiskt sant.  Om man kunde bli tjock på SSO så skulle båda jag o min bästis vara det för länge sedan.... Vi hade en period när vi fikade hela tiden hehe....
Jag tror att det var allt för mej!

Hejdå!

 angenightbell.bloggo.nu
 

 
Tack för ditt inlägg!
Dock finns det ju ingen bättre klubb än Sneakydragons ;)
Haha nejmen massor med kramar till dig Ange <3
 



Kramar till dej med

2014-07-09 // 00:37:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback