» Arvella gästbloggar «

Hejsan hoppsan!
Jag är Arvella Queencamp! Kallas för Vella av de flesta dock. Jag är med i världens bästa klubb, Sneakydragons! Jag har faktiskt varit med i Jorvik vampyren, dock inte via mitt egna konto men har styrt en av karaktärerna när den riktiga kontoägaren inte kunnat. Var även med på fanträffen/releaseträffen inför säsong 2 ^^ Jag tycker Nemo är superduktig som skrivit manus,filmat och redigerat den bästa SSOserien ever! Men sen måste ju såklart alla "skådisarna" få beröm med för utan de hade det ju aldrig gått Men Nemo är inte bara bra på serier. Hon är en superrar person som bryr sig om allt och alla. Och mig har hon faktiskt fått att skratta när jag egentligen varit nära att gråta! Jag beskriver Nemo med 3 ord: helt jävla underbar! Ja nu ska jag inte ta upp hela ert sommarlov/semester med mitt skrivande, för det kan jag Min blogg: www.arvella.se
Vi ses! Kram Arvella
 
 

 
Åh så himla fint skriver alltså :') Fina fina Vella <3
Arvella har ställt upp massor med Jorvik vampyren bakom andra gubbar, det är guld värt!
 

 


Asså nästan precis som du skriver skulle jag också kunna skrivit!! :) <3 Älskar verkligen jv och Nemo. Ja hon är helt jävla underbar!! :) <3 <3 Jag har precis sett hela jv säsong 2 på raken och vad kan man säga är helt skakis och börja typ gråta :) Det är så otroligt fantastiskt :)

2014-07-26 // 11:22:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback