» Det är Minecraft krig «

Jag tror att många misstänkt att detta skulle komma, det har ju varit rätt infekterat på Minecraft servern när min älskade Emo ö blev invarderad. Den ska man ge fan i alltså! Som tur är drog jag in Sture på min sida så jag slipper kriga ensam. Har ju vart borta en vecka och missat alla delarna och sitter här hoch är taggad på krig.
Vad tror ni jag ska göra idag? Jo jag ska "kriga" och det ska filmas!!
 
Kommer bygga upp min Ö så att den är redo för krig, sen när det bryter ut på riktigt vet jag inte.
Men ni kommer få se hur vi bygger upp den och allting i kommande MC delar.
 
 
 
Fler delar från Kims sida av kriget hittar ni på hans YT kanal :)
 




Haha gud va kul synd bara med din emo ö. Men du och Sture måste vinna! Jag är på eran sida! :) puss ♥♡♥♥♡♥♥

2014-07-18 // 22:35:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback