» Förbereder, klipper osv. «

Heeej! :)
Jag har inte glömt er, har bara massor att fixa med innan jag åker till landet på lördag. Bloggen ska ju inte stå tom utan det kommer upp gästbloggsinlägg under veckan. Många från Sneakydragons denna vecka, roligt :)
Så det är vad jag gör, läser igenom, skapar inlägg och bilder osv. Sen har jag också börjat knåpa på en behind the scenes film till Jorvik vampyren, flera som frågat efter det. DOCK kommer den nog inte bli lika bra som den förra för jag har glömt att aktivera min egna mic i 90% av klippen.. Alltså man hör de andra men inte mig. Så har inte allt för mycket material att använda. Men det blir nog bra endå,försöker fokusera på att
ni ska få se hur det går till helt enkelt.
 
Men ja då vet ni att jag inte glömt er, ni kommer få ett nytt avsnitt av MC kriget innan jag
drar också så typ lördag morgon, hur låter det? :)
 
Hoppas ni njuter av sommaren, puss!
 
 

 


Hahah såklart vi njuter av sommmaren när det e FÖR varmt och alla berg och dal banor på Gröna Lund är super tråkiga och Insane är stängd och Eclipse var ju SUPERKUL... NOT! Hoppas du har haft en bättre dag än jag, Nemo.

Ps. Idag i global skämtade en tjej om din typical SSO parodi och stod framför James och bara: Hallå vart är James i Fort Pinta hallå? Alla är så dumma här på starstable. Hahah det var iallafall kul.

2014-07-17 // 23:24:04

Men jaaaa en sån behind the scenes film :))) De är bara så bra ju Det gör inget att den kanske inte är lika bra som förra de är ju ändå skitroligt att se de. Haha älskar typ allt sånt. :) Klart du inte hade glömt bort oss för det hade du inte kunnat för du tar jag mig in i din hjärna puss puss kram ♥♥<♡♥<3

2014-07-20 // 22:46:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback