» Funktioner till sso «

 

Hej, jag heter Lily Winterstar men kallas Lilzz,
jag tänkte skriva lite om funktioner och sånt som jag vill ha i SSO.
 
Nått som jag tror många längtat efter är en uppdatering av klubbfunktionen, dit skulle jag gärna vilja ha att klubbägaren kan skicka ut samma brev till alla medlemmar utan att behöva söka upp alla i vän / m.m. Att man skulle kunna skicka klubbinbjudningar från avstånd, om den man skickar inbjudning till är med i en klubb skulle denne få upp en ruta där det frågas om man vill lämmna den klubb man är med i och gå med i en annan, men detta skulle ju då börja störa folk, så då skulle det även inskaffas en ruta vid alternativ där man kan klicka "stäng av klubbinbjudningar". Att det skulle kunna vara flera ägare skulle också vara kul, men då om man skulle kunna vara flera ägare skulle det kanske uppstå problem osv så det var en person som lagt ner 50 sc, så då kanske den skulle kunna välja vilka funktioner de andra ägarna skulle kunna göra, ex nån ägare kan bjuda in, nån annan kan ändra klubbinfo och en annan kan kicka, men bara orginalägaren kan kicka de andra ägarna osv. En annan sak de skulle kunna fixa är också kö eller intresselista, så om det tex är kö så skulle de som står på kö kunna klicka upp nån ruta brevid klubbikonen för att se vilken plats de har i den kö de står i, om klubben man är intresserad av har intresselista så skulle man kunna se typ datumet man lades till dit osv.
 
Nått annat som skulle vara kul är ju såklart dressyr, och då kan man ju fundera lite hur det skulle funka, jag själv har ideén att det skulle vara som i vårryttaren spelet, att man följer pilar i en viss gångart, och så första gången man gör det skulle det vara gult uppdrag, så man typ får nån fin rosett eller nått då man klarat det, sen skulle det bli ett blått uppdrag där man får XP till hästen, men jag tror det skulle bli svårt att göra om till tävling,  man ska följa ett vis moment i en viss gångart kan det ju inte riktigt bli på tid osv :)
 
 
Klicka på bilden för att komma till Lilys blogg!
 
 

 
Tack så mycket för ditt inlägg!
Jag tycker att du har helt fantastiska ideer och jag håller helt med dig om att det vore skönt ifall de fokuserade på att förbättra de funktioner som redan finns. Tycker du ska skicka iväg ett mail till support med dina ideer, vem vet de kanske också gillar dem :) Jag är också pepp på dressyr och hoppas att de kommer snart, men en fågel har viskat i mitt öra att det står en ny dressyrmänniska i skördebyggden så vem vet kanske är det påväg?
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback