» Gästbloggning av Emma Mountainfoot «

Hej alla som läser Courtney's blogg!
Jag heter Emma Mountainfoot! Men på Starstable brukar jag kallas Blueberry xD På Starstable gillar jag att levla,göra dagliga,rida och Dansa på disco. Mina hästar heter LoveFriend,Silversong,Darkking,Cinnamondream och Silverboy. Mina bästa vänner heter Hedvig Mysteryforce och Sandra Archlund.
 
 
Emmas fantastiskt fina häst Darkking!
 


Tackar så mycket för ditt inlägg!
Måste verkligen berömma din förmåga att hitta fina hästnamn, jag ÄLSKAR Lovefriend.
Hoppas du får en fin sommar Emma :)


 


Haha,Tackar! Nu är det min tur att beröma dig för din underbara serie Jorvikvampyren! Ha en trevlig resa Nemo!

2014-07-09 // 13:45:54

Du har jättefina hästnamn, Emma O.O

2014-07-09 // 16:56:07

Tack så mycket Ava, din blogg är super bra :)

2014-07-10 // 10:02:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback