» Hallooööööjj «

Hur mår ni idag? Jag mår prima ballerina. Suttit och byggt på muren som ni fick se tog en början igår i MC kriget. Dock dog ju servern både igår och idag så det är inte lätt att få allting gjort. Vill hinna så mycket som möjligt denna vecka eftersom jag är borta hela nästa. Dock kan jag inte sitta vid datorn hela dagen idag också haha så jag får helt enkelt se hur mycket som hinns. Ska försöka filma lite då o då så ni verkligen ser utvecklingen på ön.
 
Igårkväll var jag inne på SSO när MC låg nere, gjorde lite uppdrag osånt som jag missat. Så nu har även jag en transport vid ridhuset, woop woop!
 
Men ja nu ska ja bygga lite fram tills 12 tror jag, sen ska de tvättas och handlas!
Tur att man inte är ensam hemma allt för ofta, det är ju skit svårt att ta tag i sig själv...
 
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback